niedziela, 1 grudnia 2019

Las Vegas - dzień w mieście

Dzisiaj z założenia mieliśmy zaplanowany dzień w mieście. Mogliśmy więc jak przystało na niedzielę zapewnić sobie leniwy poranek ze śniadaniem i bardziej relaksacyjnym startem. We wczorajszym poście pokazałem tylko jedno zdjęcie z okna naszego hotelu. Teraz powinienem uzupełnić informację o naszym obecnym miejscu pobytu. Cały czas w Las Vegas spędzimy w zlokalizowanym na 35 piętrze apartamencie z fascynującym widokiem na miasto.

Poniżej kilka zdjęć naszego hotelu:




Jak wspominałem po leniwym poranku połowa z nas ruszyła na "dzienne zwiedzanie" miasta, natomiast druga dwójka na podbój Las Vegas North Premium Outlets. Na godzinę 15:00-tą umówiliśmy się w hotelu na wspólny, przyrządzony obiadek. Jak wspomniałem wcześniej mamy tu apartament z dwoma sypialniami, dziennym pokojem i w pełni wyposażoną kuchnią. Jesteśmy więc żywieniowo samodzielni z czego z radością korzystamy.

Wieczorem wybraliśmy się na "właściwe" zwiedzanie miasta. Celowo napisałem "właściwe" ponieważ Las Vegas znacznie lepiej prezentuje się nocą, w światłach, reklamach, ulicznym zgiełku rozrywkowego miasta i tym wszystkim, "co czyni życie wartym życia" ;)

Poniżej kilka zdjęć tego o czym pisałem powyżej:










To tyle wrażeń na dzisiaj. Jutro wyjeżdżamy z miasta. W planie Zapora Hoovera, Grand Kanion i legendarna Route 66. Bądźcie z nami, wkrótce kolejne wiadomości...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz